גיבורי על לצביעה – הכירו גיבורים חדשים שבאו להציל את העולם

גיבורי על - סופר על לצביעה

אז כולם מכירים את גיבורי העל המוכרים והממותגים כגון: ספיידרמן, סופרמן, באטמן, הענק הירוק, סופר גירל ועוד…
אבל הפעם אנחנו רוצים להציג לכם גיבורים ייחודיים בעלי כוחות על שיש רק באתר שלנו. בקטגוריה הפופולרית של דפי צביעה גיבורי על – בחרנו לעשות משהו יוצא דופן. ליצור לבקשתכם, גיבורי על לצביעה המבוססים על איורים מיוחדים של יצורים אנושיים עם כוחות על.

הכירו את הגיבורים שלנו עם כוחות העל – שיוצאים להגן על האנושות מפני כוחות הרשע ולהתמודד בביטחון מלא מול גורמים רעים שרוצים להשמיד את היקום. כל אחד מגיבורי העל הייחודים שיש רק באתר שלנו, הוא ציור לצביעה שכל ילד ישמח ויוכל להתחבר אליו תוך כדי צביעה ודמיון הסיפור שעומד מאחורי הגיבור או גיבורת העל. אז אם אתם רוצים עוד קצת פרטים על כל אחד מהגיבורים שלנו, המשיכו לקרוא, ספרו את התיאור לילד, ותנו לדמיון שלו לרוץ למרחקים…

 

גיבורי על לצביעה

 

1. דף צביעה איש הפלדה

תומאס הוא עלם צעיר שבילדותו נערים גדולים נטפלו אליו ונהגו להציק לו בכיתה. מתוך תסכול ורצון להגן על עצמו, תומאס פנה ל-יוג'י, בעל מפעל פלדה גדול שהאמין בתומאס ורצה לחזק אותו.

לאורך השנים פיתח יוג'י שריון פלדה ייחודי המתאים לכל חלקי גופו של תומאס, ובעזרת אימונים אישיים ותרגילים מיוחדים, הפך תומאס לאיש הפלדה החזק בעולם – ששום דבר לא יכול לחדור דרכו.

דף צביעה איש הפלדה
לחצו על התמונה למעבר לדף הצביעה

 

2. דף צביעה ביגפוט

ג'ונתן בייל הוא ביגפוט – אדם עם כפות רגליים עצומות וכוחות על המרוכזים בדיוק בחלק הזה של גופו. גובהו של ביגפוט הוא מעל לכל אדם ומתנשא עד לכ- 2.5 מטרים.

הגודל הענק של ביגפוט, מאפשר לו להתמודד עם בני אנוש המחפשים את הרע, ועם אויבים אחרים בעלי כוחות על שמנסים לפגוש בחלש. היתרון המשמעותי של ביגפוט הוא בכך שהוא מצליח למחוץ בקלות את אויביו ולו רק בעזרת כף רגלו.

דף צביעה ביגפוט
לחצו על התמונה למעבר לדף הצביעה

 

3. דף צביעה גיבור החיות

דניאל הוא גיבור החיות – הוא חזק, מהיר, יודע להסוות את עצמו בכל מקום ויש לו כישורים של חיה. דניאל גדל ביער יחד עם אביו ואמו שברחו מן הרוע שיש בציוויליזציה.

דניאל למד מגיל 0 את שפת החיות, איך הן נעות במרחב, כיצד הן תופסות את טרפן ואיך הן מתמודדות עם איומים ביער ומחוצה לו.

דניאל משלב את יכולותיו האנושיות והחייתיות כדי להגן על כל סוגי החיות מפני אנשים רעים ושינויי אקלים המכבידים על שגרת החיים של החיות.

דף צביעה גיבור החיות
לחצו על התמונה למעבר לדף הצביעה

 

4. דף צביעה גיבור כדור אש

כאשר לאו היה ילד בן 3, אביו הכבאי הגיבור והמוכר בכל העיר, נהרג בתאונה מצערת כאשר ניסה לחלץ משפחה מבית בוער.

לאו רצה להמשיך את המסורת של אביו, וכאשר חקר לעומק, גילה מדוע אהבתו לאש גדולה כל כך: לאו יודע לייצר כדורי אש באמצעות ידיו כאשר הוא חש בסכנה מתקרבת…

לאו ניתב בחכמה את יכולותיו כדי לסייע ולהשמיד אנשים מרושעים שפוגעים באנשים תמימים באמצעות כוח אש המתפרץ מתוך ידיו ופוגע בול במטרה!

דף צביעה גיבור החיות
לחצו על התמונה למעבר לדף הצביעה

 

5. דף צביעה ילד ביוני

אנדריי הוא ילד בעל כוחות על אנושיים. הוא נראה מוזר, מתנהג מוזר וגם יש לו כוחות על שבאמצעותם הוא מגן על בני אנוש מוחלשים.

אנדריי הוא תוצר של פרופסור ידוע לביולוגיה באנגליה, שעשה ניסויים על עצמו כדי לבחון האם אפשר להפוך בן אנוש לאדם בעל כוחות על. הניסוי לא השפיע על הפרופסור, אבל השיבוטים הגנטיים עברו אל בנו כאשר נולד.

שנים רבות לא ידעו הוריו של אנדריי כיצד להתייחס אליו ולשלב אותו בחברה, אבל אנדריי היה פיקח מספיק כדי לרכוש את אמונם של אנשים בסביבתו בזכות כישוריו החברתיים והעובדה שהוא תמיד יודע להופיע בעת צרה ולהציל את כולם.

דף צביעה ילד ביוני
לחצו על התמונה למעבר לדף הצביעה

 

6. דף צביעה ילד רובוט

הכירו את לי, ילד רובוט בן 9 הכי מתוק שיש בעולם. לי נוצר במפעל לרובוטים ועד גיל 5 היה מתוכנת לגמרי. בגיל 5 התעשייה הבטחונית החליטה להשתיל ברובוט לי, מוח אנושי.

מאז, לי הפך להיות ילד דומה מאוד לילדים אחרים. הוא לומד בבית הספר, משתתף בכיתה, מכין שיעורים, ובמיוחד – עוזר לחבריו בכל פעם שהם נקלעים לצרה.

בעזרת כוחותיו המיוחדים של לי, היכולת לעבד מידע במהירות הבזק יותר מכל בן אנוש אחר, הוא מצליח לפתור כל תקלה ובעיה שהוא או כל אדם אחר בסביבתו, נתקלים בה.

דף צביעה ילד רובוט
לחצו על התמונה למעבר לדף הצביעה

 

7. דף צביעה סופר אמיץ

ג'יימס הוא האדם האמיץ ביותר בעולם! הוא באמת לא מפחד משום דבר!
אמנם בצעירותו היה ג'יימס ילד קטן ופחדן במיוחד, אך דוקא משום זה, הוא מצא אוזן קשבת אצל הגורו "סופר סטאר" שטיפח אותו במשך שנים רבות והחדיר בו את תכונת האומץ.

סופר אמיץ מופיע תמיד בכל סיטואציה בה קיים חשש או פחד, ומצליח לנטרל אותה בתוך שניות בעזרת תבונתו ורגישתו העמוקה לסיטואציה בה אנשים נמצאים.

דף צביעה סופר אמיץ

 

8. דף צביעה סופר מעופפת

ג'וליה היא בת למשפחת פיות ידועה ביער הקסום. בשונה מרוב הפיות, ג'וליה גם ניחנה בכוחות מיוחדים שהופכים אותה ל-פיה החזקה ביותר בעולם האגדות.

ג'וליה אוהבת לעופף בעולם ולבחון אותו בעיניים מדוייקות להפליא. בכל רגע בו ג'וליה מבחינה בקושי או דבר רע שהולך לקרות למישהו, היא נלחמת ויודעת להוציא כל אחד מסיטואציה בעייתית בתבונה רבה.

בנוסף לכוחות העל של הפיה המיוחדת הזו, ג'וליה גם מטפחת ומכשירה צוות מיוחד של פיות, להילחם ביצורים מרושעים שמגיעים לעולם כדי לפגוע בו. ג'וליה יוצאת עם הצוות שלה בכל לילה כדי לסייע לחלשים ולתמוך בנזקקים.

דף צביעה סופר מעופפת
לחצו על התמונה למעבר לדף הצביעה

 

9. דף צביעה סופר ספיד

סופר ספיד, כשמו כן הוא. האדם המהיר בעולם. הוא לא סתם מהיר, אלא מהיר על! המהירות של סופר ספיד מגיעה למהירות האור – והוא משתמש ביכולותיו כדי להגיע למקומות הכי רחוקים בעולם בעת צרה.

סופר ספיד נראה כמו איש רגיל כאשר הוא מסתובב בעולם, אך כאשר הוא שומע על תקלה או אסון, הוא פושט את בגדיו וממהר לצאת למשימה ללא חשש.

בזכות יכולותיו, סופר ספיד יכול להגיע למקומות שאף בן אנוש או יצור אחר לא יכול להגיע כל כך מהר, ולכן זה כל כך נפלא שיש גיבור על שכזה בסביבה.

דף צביעה סופר ספיד
לחצו על התמונה למעבר לדף הצביעה

 

אוהבים כוחות על? עכשיו אתם גם יכולים לצבוע גיבורי על אונליין במחשב או בנייד.

 

0/5 (0 Reviews)

עוד כתבות מעניינות:

דפי צביעה דיסני

דפי צביעה דיסני

פוסט זה חוקר את העולם המרתק של דפי צביעה של דיסני, דרך מענגת להפעיל את הדמיון והיצירתיות של ילדים. הפוסט דן ביתרונות החינוכיים שלהם, במגוון

קראו עוד »
דפי צביעה לבנים

דפי צביעה לבנים

דפי צביעה לבנים אולי נראים פשוטים ולא מעניינים במבט ראשון, אבל יש בהם עולם של הזדמנויות ליצירתיות ולמידה. פוסט זה בבלוג חוקר את היתרונות החינוכיים,

קראו עוד »