איך לצייר חיות עם סרטוני ווידאו למתחילים

ציורי חיות הם הפופולריים ביותר בקרב ילדים שכן חיות הטבע הוא אחד הנושאים הראשונים שילדים נתקלים בו ולומדים עליו כבר בראשית חייהם. בקטגוריה הזו לומדים איך לצייר חיות שלב אחר שלב בעזרת סרטוני ציור המותאמים לילדים.

איך לצייר כלב

נגן וידאו

איך לצייר סוס

נגן וידאו

איך לצייר ארנב

נגן וידאו

איך לצייר חתול

נגן וידאו

איך לצייר דולפין

נגן וידאו

איך לצייר אריה

נגן וידאו

איך לצייר דרקון

נגן וידאו

איך לצייר פיל

נגן וידאו

איך לצייר ציפור

נגן וידאו

איך לצייר פרה

נגן וידאו

איך לצייר פרפר

נגן וידאו

איך לצייר דג

נגן וידאו

איך לצייר דובי

נגן וידאו

איך לצייר ינשוף

נגן וידאו

איך לצייר קוף

נגן וידאו

ראו עוד קטגוריות ללימוד ציור

האם תמיד חלמתם לדעת איך לצייר חיות באמצעות כמה צעדים פשוטים? באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון סרטונים של חיות אהובות המדגימים איך מציירים חיות שלב אחר שלב. למשל: איך לצייר כלב? איך לצייר סוס, איך לצייר ארנב ועוד המון חיות מקסימות שילדים הכי אוהבים. אז תנו לדמיון שלכם לפרוץ גבולות וציירו בעצמכם את חיה אמיתית שאתם אוהבים. 

בדרך זו תוכלו להרשים את המשפחה והחברים עם יכולות הציור והכישרון שלכם וגם כמובן לשפר את יכולות הציור שלכם ולדעת לצייר כל חיה שרק תרצו. בכל סרטון תצפו איך מציירים באמצעות עיפרון על דף נייר פשוט את החיה שאתם רוצים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לקחת דף ועיפרון, ללחוץ על Play בסרטון ולעקוב אחר השלבים עד להשלמת הציור. 

אפשר כמובן לצייר גם עם כלי כתיבה אחר מאשר עיפרון, אבל אנחנו ממליצים לכם להתאמן על הציור שלכם בעזרת עיפרון ומחק כדי להגיע לתוצאה הרצויה ולערוך בקלות שינויים בציור שלכם. לאחר מכן תוכלו לעבור על הציור עם כלי כתיבה בולט יותר (כמו עט או טוש), ולצבוע את הציור להנאתכם.

יש סרטון הדרכה שאתם מחפשים? עדכנו אותנו ונוסיפו לאתר

0/5 (0 Reviews)