משחקי חשיבה פוקסמיינד לזמן איכות עם ערך מוסף

נמאס לכם לראות את הילדים שקועים במסכים לאורך שעות וימים? רוצים להכניס להם קצת ערך ליום יום? משחקי חשיבה פוקסמיינד הם בדיוק מה שאתם צריכים כדי להשיג את המטרה! עם מגוון רחב של משחקים לכל הגילאים, תוכלו למצוא את המשחקים שלא רק יצליחו לעניין את הילדים אלא גם לרתק אותם לאורך שעות של מחשבה, תכנון, אסטרטגיה, עבודת צוות ולמידה. אין לכם מושג מאיפה להתחיל? אל דאגה, בדיוק בשביל זה יצרנו את המאמר שלפניכם!

איך לבחור משחק? מאת משחקי חשיבה פוקסמיינד

משחקי חשיבה פוקסמיינד מיועדים למנעד גילאים רחב, עם סוגים שונים של משחקים מעניינים ומעוררי התלהבות. מפאת המגוון, כדאי לעשות הכל כדי לבחור את המשחק הנכון;

  • קבוצת הגיל המתאימה – באופן עקרוני גיל הוא רק המלצה, אבל ההמלצה הזו לא קיימת סתם. אין דבר מתסכל יותר עבור ילד, כשהוא אינו מצליח להבין מהם חוקי המשחק שהוצב לפניו ולמה הוא כל הזמן מפסיד, או מה לא מסתדר. מומלץ לבחון היטב האם המשחק באמת מתאים לילדכם, ואם לא, להחליף משחק לפני שהתסכול ישתלט. 
  • משחק שקשור לעולם התוכן של הילד – ישנם ילדים שאוהבים פנטזיה ומדע בדיוני, אחרים פשוט רוצים ללמוד. רק אתם מכירים את ילדכם, ויודעים אילו משחקים הכי מתאימים לעולם התוכן שלו. ככל שההתאמה תהיה מדויקת יותר כך סביר שהילד יתעניין יותר במשחק, וירצה להעביר איתו שעות רבות. 
  • עבודת צוות – אחד הדברים החשובים ביותר שילד צריך ללמוד, הוא עבודת צוות. לכן, מומלץ לפתח את היכולת הזו כמה שיותר מוקדם, ולהיצמד למשחקים שדורשים בדיוק את זה; עבודת צוות, שיתוף פעולה, ובעיקר הרבה מאוד ביחד. 
  • זמן אידאלי לסבב משחק – לילדים אין סבלנות. נכון שהם יכולים לעתים להעביר שעות רק עם משחק אחד, אבל אם הסבב נמשך יותר מידי זמן זה עלול להוציא אותם משלווה. מומלץ לבחור במשחקים שלא אורכים יותר מרבע שעה עשרים דקות גג, וכדאי כמובן לקחת בחשבון את זמן הלמידה לחוקי המשחק. ככל שיעבור הזמן, ייתכן שהילדים יפתחו סבלנות גם למשחקים שדורשים זמן רב יותר. 
  • לאט עם החוקיםמשחקי חשיבה פוקסמיינד מציעים משחקים בעלי חוקים מורכבים ומרובים, ומשחקים אחרים עם הרבה פחות חוקים. בהתאם לגיל הילד וניסיונו עם משחקי חשיבה, כדאי לבחור במשחקים המאופיינים בחוקים מורכבים יותר או פחות, על מנת שיוכל לעקוב.

הם עומדים לנטוש את המסכים, בעזרת המשחקים הנכונים

כעת כשאתם יודעים איך לבחור משחקי חשיבה פוקסמיינד מזמינים גם אתכם לגלות עולם שלם של משחקי חברה לילדים שיתאימו לכל גיל. עם מגוון עצום של אפשרויות ומשחקים לכל מטרה, כל ילד יוכל למצוא את המשחקים שיעבירו לו את הזמן בנעימים, ופשוט יגרמו לו לרצות לנטוש את המסך. 

0/5 (0 Reviews)

עוד כתבות מעניינות:

דפי צביעה דיסני

דפי צביעה דיסני

פוסט זה חוקר את העולם המרתק של דפי צביעה של דיסני, דרך מענגת להפעיל את הדמיון והיצירתיות של ילדים. הפוסט דן ביתרונות החינוכיים שלהם, במגוון

קראו עוד »
דפי צביעה לבנים

דפי צביעה לבנים

דפי צביעה לבנים אולי נראים פשוטים ולא מעניינים במבט ראשון, אבל יש בהם עולם של הזדמנויות ליצירתיות ולמידה. פוסט זה בבלוג חוקר את היתרונות החינוכיים,

קראו עוד »