7 טיפים לעיצוב חדר ילדים שלא תרצו לפספס

קרדיט: FREEPIK

אין אושר עיצובי גדול יותר לעצב חדר ילדים. חדר הילדים הוא החדר שכל הורה מעוניין ליצור עבור הילדים שלו בצורה הטובה ביותר, על מנת שהוא יהווה מרחב נעים, נוח וכמובן דקורטיבי ומרשים.  יש משהו בבנייה העיצובית של חדר ילדים שהופכת את תהליך העיצוב למהנה מאוד. אם החלטתם לעצב את חדר הילדים בביתכם ואתם לא יודעים כיצד להתחיל וכיצד לעשות זאת בצורה הטובה ביותר, במאמר הבא תקבלו את כל הטיפים הרלוונטיים לעיצוב חדר ילדים מושלם בביתכם, עבור הילדים שלכם.

טיפים לעיצוב חדר ילדים מושלם

1. הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא ללא ספק להגדיר את התקציב שלכם מראש. בכדי שלא לחרוג יתר על המידה מהתקציב שיש לכם עבור מלאכה זאת, כדאי שמראש תבחנו את התקציב שאתם יכולים להקדיש עבור עיצוב החדר ובהתאם לכך, תבחרו את הצבעים, הריהוט, האלמנטים הדקורטיביים וכל דבר אחר שיש לשים עליו דגש בעיצוב החדר המושלם עבור הילדים שלכם.

2. חשוב מאוד שלא תצאו למסע קניות שבו תיקחו מכל הבא ליד לחדר הילדים ורק לאחר מכן תחשבו כיצד לשלב את מה שקניתם. לא כל דבר שאתם אוהבים בחנות, יתאים לעיצוב חדר הילדים בביתכם. בכדי להימנע ממצב שבו אתם קונים לא מעט פריטים וציוד לחדר הילדים שבסופו של דבר לא ישמשו אתכם כלל בתהליך העיצוב, עליכם להקפיד על תכנון מראש של עיצוב החלל. תהליך זה יכלול את סוג הרהיטים שאתם מעוניינים שיהיו בחדר והאופן שבו הם ישובצו, אביזרי הטקסטיל, האלמנטים הדקורטיביים וכל דבר אחר שכדאי לשלב.

3. ההסתכלות בתכנון של מספר שנים קדימה. בכדי שלט תדרשו לעצב את החדר בכל כמה שנים מחדש, חשוב לקחת בחשבון שני אלמנטים מרכזיים: חפצים תואמי התפתחות וחפצים תואמי צרכים אישיים. שולחן שמתאים גם לילדי גן וגם לילדי בית הספר היסודי, מיטה שמתאימה למגוון גילאים שונים ועוד.

4. עיצוב חדרי ילדים דורש שילוב של ריהוט הכרחי הרלוונטי עבור הילד, אך בד בבד הוא דורש כמובן גם אלמנטים עיצוביים דקורטיביים שיכולים להוסיף לא מעט. מה שמפריד בין חדר ילדים אלמנטים לחלל מעוצב ונעים טעמון בשילוב אלמנטים עיצוביים שונים וכן ניתן למצוא מגוון רחב של רעיונות מדהימים כגון: שילוב של כריות עם הדפסים של דמויות אהובות על הילד, בחירה של מדבקות קיר לחדר ילדים שכיום ניתן למצוא במגוון רחב של דוגמאות הלקוחות מעולמם של הילדים. מדבקות קיר ללא ספק יכולות ליצור יופי וחשוב לרכוש את הטובות והאיכותיות שבהן.

5. יש להקפיד על הוספת מקומות אחסון. אין ספק שיש לא מעט ציוד שיש לאחסן בחדר ילדים כגון: בגדי קיץ וחורף, צעצועים, ספרים, משחקי קופסא ועוד ועל כן, מעבר לממד הדקורטיבי שבוודאי יש להשקיע בו כאשר מעצבים חדר ילדים, חשוב מאוד לחשוב גם על הפן הפונקציונאלי ולבחור במקומות אחסון יעודיים שישתלבו ברחבי החלל. זה לא אומר שהחדר צריך להפוך למחסן שיש בו לא מעט מגירות ודלתות, אבל זה כן אומר שכדאי לחשוב על פתרונות חכמים ואלגנטיים למקומות אחסון.

6. חשוב מראש לבחור בפלטת צבעים שתלווה אתכם לאורך התהליך כולו. הגדרת פלטת צבעים תמקד אתכם בעיצוב מסוג ספציפי. בעוד שישנם לא מעט הורים שהולכים לאיבוד בתהליך העיצוב שכן, הם לא נוקטים מלכתחילה בסגנון אחיד, ישנם הורים שמבינים כי בחירת פלטת צבעים מוגדרים מראש תאפשר להם להתמקד בעיצוב ספציפי של החדר.

7. הקפדה על יצירת חלל בטיחותי. חשוב ליישם את תחום הבטיחות בחדר ילדים בצורה הטובה ביותר הן מבחינת בחירת הריהוט האיכותי ביותר, הן מבחינת בחירת האלמנטים הבטוחים ביותר ועוד.

0/5 (0 Reviews)

עוד כתבות מעניינות:

דפי צביעה דיסני

דפי צביעה דיסני

פוסט זה חוקר את העולם המרתק של דפי צביעה של דיסני, דרך מענגת להפעיל את הדמיון והיצירתיות של ילדים. הפוסט דן ביתרונות החינוכיים שלהם, במגוון

קראו עוד »
דפי צביעה לבנים

דפי צביעה לבנים

דפי צביעה לבנים אולי נראים פשוטים ולא מעניינים במבט ראשון, אבל יש בהם עולם של הזדמנויות ליצירתיות ולמידה. פוסט זה בבלוג חוקר את היתרונות החינוכיים,

קראו עוד »