הכינו את עצמכם לשנת הלימודים הקרובה

במאמר זה נעבור על כמה טיפים שונים אשר קשורים להכנה שלכם ובמידה דומה להורים מדריך לילדכם לשנת הלימודים הקרובה. כאשר מדובר על בית הספר וגם הגן ניתן לומר שהם עניין חשוב מאוד בשביל הילדים שלכם, לשם עתידם והזכרונות שהם ייצברו במהלך תקופה הזאת. הם מאוד זקוקים לכל ליווי אפשרי אשר אתם יכולים להעניק במהלך כל תקופת הלימודים בשביל להבטיח את הצלחתם בלימודים ולהתמיד כמובן.

כיום כבר ידוע, שתזונה לקויה מאוד תפגע בתהליכים של הלמידה אצל ילדים, גם פוגעת רבות בביטחון העצמי של הילדים אשר המשקל שלהם גבוה יותר מהממוצע, ועוד יותר מכך היא יכולה בעיקר להיות האחראית העיקרית למגוון של בעיות התנהגותיות שונות. תדאגו תמיד שכל הקשור לנושא של תיקים לגן ולבית ספר, תמיד יהיה ניקיון וסטרילזציה כמה שאפשר.

עוד בקשור לנושא של תזונה לקויה, ניתן לומר שהיא יכולה להשפיע בצורה רבה על הריכוז ולא מסייעת לסובלים מבעיות של גדילה או בעלי קוגניציה נמוכה. בוודאי אתם שואלים את עצמכם את השאלה הגדולה ביותר שאפשר לשאול,מה הוא התפקיד של ההורים אשר בואתם יכולים ורוצים למלא בשביל לעזור לילדים שלכם בשביל להצליח בלימודים? זה קל מאוד ופשוט יותר ממה שכולם חושבים.

ככל שזה קשור לנושא של התזונה הנכונה לילדים שלכם וגם בשביל עצמכם, הנה כמה טיפים קלילים ויעילים ליישום אשר יכולים לתרום רבות לשגרה התזונתית המורכבת של הילדים שלכם.

הצבת גבולות

תציבו גבולות לילדים שלכם, הם זקוקים להדרכה אדוקה ולגבולות ממכם. אל תתפתו למניפולציה של רגע מהילדים או לנוחות בגלל חוסר של זמן, הם וגם אתם תשקעו לתוך אותו אזור דמדומים של תזונה לא בריאה ולא טובה. תכניסו את הכללים האלה לתוך שגרת החיים ושלכם ושלהם ביחד, ותיעזרו בכך ליצור ולשמור על שגרת תזונה טובה וראויה לימי הלימודים של ילדיכם, שהם גם ככה עמוסים באתגרים שונים.

כשמדובר על תיקים לגן ולבית ספר אשר קל מאוד למצוא כשתחפשו חנות טקסטיל לתינוקות ולילדים , תזכרו לא להכניס משקאות ממותקים או חטיפים בתוכם, נמצא כי עלייה חריגה במשקל של הילדים לא טובה להם בכלל משום בחינה גם בריאותית וגם חברתית, תפקיד ההורים כאן ברור מאוד ואפשרי.

מומלץ לא לקנות משקאות ממוגזים וממותקים, הם עשויים להזיק, ככה גם המכשירים האוטומטיים למכירת ממתקים מעובדים. תנחו את הילדים שלכם לשתות כמה שיותר מים או תה. רצוי מאוד לצייד אותם בבקבוק מים שנועד למילוי רב פעמי. תדאגו שהילדים שלכם לוקחים חלק נכבד בשיעורי החינוך הגופני בבית הספר, אל תעזרו להם להשיג פטור לא מוצדק מהשיעור. פעילות גופנית סדירה עוזרת ותורמת בשביל לשמור על המשקל תקין ועל הערכים התקינים בגוף שלהם.

0/5 (0 Reviews)

עוד כתבות מעניינות:

דפי צביעה דיסני

דפי צביעה דיסני

פוסט זה חוקר את העולם המרתק של דפי צביעה של דיסני, דרך מענגת להפעיל את הדמיון והיצירתיות של ילדים. הפוסט דן ביתרונות החינוכיים שלהם, במגוון

קראו עוד »
דפי צביעה לבנים

דפי צביעה לבנים

דפי צביעה לבנים אולי נראים פשוטים ולא מעניינים במבט ראשון, אבל יש בהם עולם של הזדמנויות ליצירתיות ולמידה. פוסט זה בבלוג חוקר את היתרונות החינוכיים,

קראו עוד »