דיו לעט נובע

דיו לעט נובע – מתי ובשביל מה צריך אותו?

מהו הרעיון של העט הנובע ומה הופך אותו למבוקש כל כך? מתי דיו לעט נובע צריך לעניין אתכם ומה צריך לדעת לגביו? כל התשובות – בהמשך מאמר זה!

קצת על עטים באופן כללי

גם אם נדמה לנו שזה כבר לא כך, כולנו משתמשים בעטים כאלה ואחרים כל הזמן ולא יכולים בלעדיהם. למעשה, כך זה כבר הרבה מאוד שנים! כולנו משתמשים בעטים כדי לרשום בעזרתם ובעצם, הם גם הפכו לכלי שיווקי המשמש עסקים רבים כדי להזכיר ללקוחות שלהם את המוצר או השירות שלהם ולפרסם את עצמם גם הלאה. 

הייחודיות של העט הנובע

העט הנובע הוא עט מאוד מיוחד ובעיקר עבור מי שנוהג להשתמש בו והספיק להכיר את הייחודיות שלו. ייחודיות זו באה לידי ביטוי בדרכים שונות. אחת הדרכים המוכרות ביותר היא המראה הייחודי שלו. העט הנובע, בשונה מהעטים הרגילים, הוא בעל קצה שונה לחלוטין, שגם מייצר דרך שונה לשימוש בעט. המראה הזה הוא הדבר העיקרי שיוצר לעט הנובע את המראה הקלאסי שלו, המזכיר לנו את הסרטים המתארים את העבר המאוד רחוק, שבו היה נהוג לכתוב בעזרת נוצה וקסת דיו.

שונות נוספת

הבדל נוסף בין עט רגיל לבין עט נובע הוא נושא הדיו. הכוונה היא לכך, שעטים רגילים מגיעים עם צינורית שמכילה דיו בתוכה ודיו זה, בשלב כזה או אחר, נגמר או מתייבש ואז העט כבר לא שמיש. לעומת זאת, עט נובע תמיד שומר על השימושיות שלו מפני שתמיד אפשר לרכוש דיו לעט נובע ולחדש את המלאי שלו וכך לחדש את השימושיות של העט.

מתי צריך דיו לעט נובע?

אם אתם מאותם אנשים, שאוהבים להשתמש בעט נובע, אוהבים את ההחזקה שלו ואת אופן הכתיבה הקלאסי, ודאי גם אתם תצטרכו מתישהו לחדש דיו לעט נובע. למה? פשוט, מפני שהוא ייגמר לכם ואתם תרצו להמשיך וליהנות מהייחודיות הזו של העט הייחודי הזה ומהתחושה שאתם מקבלים במהלך השימוש בו.

אז מה חשוב לדעת על רכישת דיו לעט נובע?

אם כבר הגעתם לשלב הזה, שבו אתם צריכים לרכוש דיו לעט נובע, חשוב שתדעו איך לבחור את הדיו המתאים ביותר לעט שלכם ולצרכים שלכם. אז ראשית, כדאי להחליט אם אתם מעוניינים במחסנית דיו או קסת דיו. המחסנית מוכנסת אל העט וכך היא מדמה את העטים הרגילים שנמצאים כיום בשימוש. לעומת זאת, קסת הדיו היא מעין מחסנית חיצונית וכך היא מדמה את השימוש בנוצה, המוכר לנו מהסרטים שהוזכרו עוד קודם.

בשני המקרים, הן מחסנית והן קסת, ניתן להשתמש באותו העט כדי לכתוב בצבעים ובגוונים שונים על ידי החלפה של המחסנית או של הקסת לכאלו עם הצבע והגוון הרצויים. 

0/5 (0 Reviews)

עוד כתבות מעניינות:

דפי צביעה דיסני

דפי צביעה דיסני

פוסט זה חוקר את העולם המרתק של דפי צביעה של דיסני, דרך מענגת להפעיל את הדמיון והיצירתיות של ילדים. הפוסט דן ביתרונות החינוכיים שלהם, במגוון

קראו עוד »
דפי צביעה לבנים

דפי צביעה לבנים

דפי צביעה לבנים אולי נראים פשוטים ולא מעניינים במבט ראשון, אבל יש בהם עולם של הזדמנויות ליצירתיות ולמידה. פוסט זה בבלוג חוקר את היתרונות החינוכיים,

קראו עוד »