דיו למדפסת – להשתמש רק בטוב ביותר

ראשי דיו למדפסת הם מוצר מבוקש, בכל העולם, כל הזמן. מדובר באחד מהמוצרים הללו שמישהו תמיד צריך, וכל עוד דפוס ונייר הם חלק מהחיים שלנו, תמיד יצטרכו אותו. זו הסיבה כנראה שאפשר למצוא כל כך הרבה פתרונות של ראשי דיו שונים בעולם, וגם בישראל. הסוגים השונים מסמלים לא רק דגמים שונים, אלא גם רמות איכות משתנות, והשוק כולל, לצערנו, גם לא מעט חיקויים, שבמידה והתפתיתם לרכוש אותם, כבר בטח גיליתם עד כמה הם לא אפקטיביים.

כאשר קונים דיו בשביל המדפסת, חשוב מאוד לבחור את הדיו הנכון, כדי לקבל את התוצאה הנכונה. אין דבר מתסכל יותר מאשר להגיע להדפיס את המסמך שאתם ממתינים להדפיס, ולגלות שההדפסה יוצאת לא תקינה, בזמן שאתם ממש צריכים אותה.

לקנות דיו נכון – דיו למדפסת HP זה דיו למדפסת HP!

לכל מדפסת יכול להיות ראש דיו אחר לגמרי. הטכנולוגיה משתנה, לפעמים ממש קצת ולפעמים הרבה, והמבנה של ראשי המדפסת יכולים להיות שונים לגמרי. אם יש לכם מדפסת של חברה א', לא תוכלו לקנות דיו של חברה ב', והפוך. לכן חשוב מאוד להתאים בין המדפסת והראש, או הראש למדפסת.

כאשר אתם מחפשים את הדיו שלכם, וודאו כי אתם מסננים את תוצאות החיפוש לפי סוג המדפסת, וכך לכל הפחות תוודאו כי אתם רוכשים ראש שיודע להתחבר בצורה טובה למדפסת. שימו לב כי לא רק סוג המדפסת, אלא גם הצבעים והסטים השונים צריכים להתאים לכם, וכמובן המחיר. ניתן כיום למצוא דיו למדפסות שונות, כמו דיו למדפסת HP במחירים שונים, והתחרות מביאה את המוכרים להציע שילוב של מחיר טוב ושירות מעולה, משלוחים של דיו עד הבית, ועוד.

אם אתם כבר מחפשים דיו, ואתם לא בטוחים מהו הדיו הנכון עבור המדפסת שלכם, חשוב מאוד לבדוק מראש לפני הרכישה. הסיבה היא שלמשל מדפסות HP יכולות להגיע בדגמים רבים, ומשנים שונות. ראשי הדיו של לפני כמה שנים לא זהים בהכרח לראשי הדיו החדשים יותר, שהרי הטכנולוגיה הולכת ומשתפרת משנה לשנה, ומדור לדור של מדפסות.

ומה עם טונר למדפסת?

לא רק דיו למדפסת, ישנן בשוק מדפסות שמשתמשות בטונר, שהוא מוצר אחר לגמרי. בעוד שראשי הדיו משתמשים בדיו נוזלי המוזרק בטכניקות שונות לכדי הדפסה על הנייר, הרי שהטונר הוא מיכלית של חומר דיו יבש, אבקה שכזו, אשר מדפיסה בטכנולוגיה אחרת. היתרון הגדול של הטונר על הדיו מתגלה בהדפסות בכמות גבוהה.

כאשר מדפיסים רק פה ושם, בכמות ביתית ממוצעת ומטה, הרי שדיו נוזלי הוא לרוב הבחירה, וגם נחשב לנפוץ יותר בשוק. כאשר מדפיסים בכמויות גדולות, הרי שהטונר מתגלה כמוצר חסכוני יותר, אשר מאפשר הדפסות חסכוניות בכמויות גדולות, וכמובן שתוך שמירה על איכות ההדפסה. 

0/5 (0 Reviews)

עוד כתבות מעניינות:

דפי צביעה דיסני

דפי צביעה דיסני

פוסט זה חוקר את העולם המרתק של דפי צביעה של דיסני, דרך מענגת להפעיל את הדמיון והיצירתיות של ילדים. הפוסט דן ביתרונות החינוכיים שלהם, במגוון

קראו עוד »
דפי צביעה לבנים

דפי צביעה לבנים

דפי צביעה לבנים אולי נראים פשוטים ולא מעניינים במבט ראשון, אבל יש בהם עולם של הזדמנויות ליצירתיות ולמידה. פוסט זה בבלוג חוקר את היתרונות החינוכיים,

קראו עוד »