איך אפשר להעסיק את הילדים בתקופת הקורונה

קרדיט: FREEPIK

נגיף הקורונה שפרץ בבת אחת לחיינו והצליח לשנות סדרי עולם בתקופה קצרה גרם לילדים ולנו להסתגר בארבע אמות בבית. לא תמיד ניתן או מעוניינים לצאת עם הילדים לגני שעשועים או להופעות עם אנשים רבים על מנת להישמר מהדבקה בנגיף. גם לפעמים הילדים נמצאים בבידוד בבית או שהם חלו בקורונה ואז צריכים לחשוב על דרך להעסיק אותם.

מאמר זה יציע לכם מגוון רחב של משחקים לילדים בכל הגילאים החל מתינוקות קטנים ועד משחקים לילדים גדולים מגוון רחב של משחקים אלו יכול לתת לרבים מאיתנו אלו שמתקשים להעסיק את הילדים ומעוניינים ברעיונות חדשים לרכישה של צעצועים לילדים.

4 משחקים לתינוקות קטנטנים

אם יש תינוק בבית ואנחנו עובדים מהבית ורוצים רגע של שקט על מנת שנוכל להתרכז בעבודה ללא הפרעות אחד המשחקים שכבש את העולם והורים לתינוקות רבים משתמשים בו הוא הטרמפולינה.

טרמפולינה

בטרמפולינה התינוק שוכב על גבו ומשחק בצעצועים שתלויים לו מול פניו הטרמפולינה יכולה גם להרגיע תינוק בוכה שלא נרגע בדרך אחרת ישנן טרמפולינות עם מוזיקה או כאלו שמתנדנדות מצד לצד קיימות מגוון רחב של טרמפולינה בצבעים שונים ובדגמים שונים וכן במגוון רחב של מחירים כך שתוכלו למצוא את זו שמתאימה לתקציב שלכם.

משטח פעילות

משטח פעולה הוא מזרק שעליו התינוק יכול לשכב וליהנות ממשחקים שתלויים על המזרן הזה התינוק יכול לנוע להתהפך המזרן יכול להעסיק תינוק במשך שעות ולגרום לו לפתח יכולות שלא היה יכול לפתחן בדרך אחרת. קיימים מגוון רחב של סוגים מחברות מובילות בצבעים שונים ובמגוון רחב של מחירים. המזרן מתאים מגיל לידה עד גיל שנה בערך.

כלי נגינה

אם אתם רוצים לפתח אצל התינוק שלכם את השמיעה המוזיקלית ישנם כלי נגינה המיועדים במיוחד לתינוקות קטנים כמו בייבי קסילופון, תוף מרים, אורגנית קטנה.

מגדל טבעות

אחד המשחקים שאף פעם לא נס ליחם הוא מפתח קשר עין יד, צבעים  ומוטוריקה עדינה וגסה מדובר במגדל טבעות שבו התינוק צריך להשחיל טבעות בגדלים וצבעים שונים גם קיים במגוון רחב של מחירים שונים ובדגמים שונים ניתן למצוא גם בצורת מותגים כמו סמי הכבאי.

4 משחקים שמתאימים לילדים גדולים וגדולים יותר

אופניים ותלת אופן

אם מעוניינים לצאת ולשחק עם הילדים ליד הבית כדאי מאד לרכוש להם אופניים בשוק קיימים מגוון רחב של אופניים שונים המתאימים גם לתינוקות שיכולים לשבת ניתן לבחור אופניים בצבעים ודגמים שונים גם לילדים גדולים כאן ניתן לחזק אצלם מגוון רחב של יכולות וגם את השרירים.

לגו

אחד המשחקים שאף פעם לא נס ליחו הוא הלגו ניתן למצוא לגו המתאים ובנוי במיוחד לתינוקות ועד לגו עם חלקים קטנים במיוחד המתאים לילדים בגילאים בוגרים ניתן למצוא במגוון רחב של צורות ודגמים.

שולחנות משחק

משחק זה מתאים לאלו שיש להם מקום בבית מדובר במשחקים שיכולים להעסיק את הילדים במשך שעות בבית. מדובר על שולחנות שמדמים משחקים כמו כדורגל או הוקי למשל.

משחקי דמיון

אין כמו לפתח את הדמיון של הילדים על ידי משחקי דמיון בין שאר המשחקים האלו תוכלו למצוא ערכת חולה ורופא, מטבח והאביזרים השונים, מכונת גלידה מכונת קפה ועוד מגוון רחב של משחקים שנועדו לפתח את הדמיון של הילדים שלכם גם ילדים גדולים יאהבו לשחק איתם.

עגלה ובובה

קיימות מגוון רחב של עגלות החל מעגלת טיולון במחיר זול במיוחד ואז עגלות מפוארות העולות מאות שקלים הבחירה של עלות העגלה תלויה בכם.

0/5 (0 Reviews)

עוד כתבות מעניינות:

דפי צביעה דיסני

דפי צביעה דיסני

פוסט זה חוקר את העולם המרתק של דפי צביעה של דיסני, דרך מענגת להפעיל את הדמיון והיצירתיות של ילדים. הפוסט דן ביתרונות החינוכיים שלהם, במגוון

קראו עוד »
דפי צביעה לבנים

דפי צביעה לבנים

דפי צביעה לבנים אולי נראים פשוטים ולא מעניינים במבט ראשון, אבל יש בהם עולם של הזדמנויות ליצירתיות ולמידה. פוסט זה בבלוג חוקר את היתרונות החינוכיים,

קראו עוד »