ציורים לצביעה לילדים בחופשות וחגים

ציורים לצביעה לילדים

ילדים אוהבים לצייר עם עפרונות צבע וטושים. כל מה שנדרש זה רק קלמר עם צבעים מכל הסוגים, דפי צביעה, והילדים כבר יודעים מה לעשות… דפי צביעה לא רק גורמים לילדים לחשוב באופן יצירתי ולהפעיל את הדמיון, הם גם מלמדים אותם כיצד לצבוע ציורים לצביעה באופן "נקי" – מבלי לצאת מהקווים של הדמות או האובייקט שצריך לצבוע, מה שעוזר לשיפור המוטוריקה (אחיזת עיפרון או טוש ביד), קשר עין ותיאום יד של הילד. בעצם ציורים לצביעה לילדים הם דרך כייפית ללמד ילדים כישוריים בסיסיים.

ציורים לצביעה לילדים בחופשות ובחגים

ציורים לצביעה לילדים יכולים להרחיב את הדמיון, האופקים ולפתח חשיבה יצירתית שלהם. לפניכם סיכום של כמה מהקטגוריות המעניינות ביותר שיש באתר שלנו, דפי צביעה להדפסה, אשר תוכלו להדפיס בחינם ובקלות, ולהעסיק את הילדים בחופשות ובחגים.

ציורים לצביעה חגים

במדינת ישראל יש לא מעט חגים ולכן גם לא מעט חופשות חג וחול המועד בגנים ובבתי הספר. זהו זמן לא מועט בו צריך להעסיק את הילדים בפעילויות שונות בבית ומחוצה לו. ציורים לצביעה לילדים זוהי דרך נפלאה בה תוכלו להעסיק את ילדיכם בשני המקרים: גם בבית וגם בחוץ. כאשר אתם בנסיעות ארוכות או אפילו בטיולים ממושכים, כדאי לקחת אתכם דפי צביעה וטושים שתוכלו לשלוף בכל רגע נתון – ולהגיש לילדכם.

באתר דפי צביעה להדפסה תמצאו המון דפי צביעה מסודרים לפי החגים השונים וציורים לצביעה שמסמלים את אותו החג. למשל: בקטגוריה דפי צביעה לראש השנה תמצאו ציורים לצביעה של תפוח בדבש, איש תוקע בשופר והמון ברכות לראש השנה שתוכלו לשלוח למשפחה וחברים. בקטגוריה דפי צביעה לחנוכה, תמצאו ציורים של חנוכיה, סביבונים, סופגניות, לביבות ועוד הרבה ציורים אחרים הקשורים לחג החנוכה.

תוכלו לצבוע כל ציור המסמל חג כלשהו מתוך רשימת ציורים לצביעה של חגים המופיעה באתר.

ציורים לצביעה עונות

חופשת הקיץ הגדולה של ילדי ישראל מתקיימת בחודשים יולי-אוגוסט החמים, בהם לעתים ההורים מעדיפים להשאיר את ילדיהם בבית מפאת החום הכבד, ולמצוא להם פעילויות נחמדות שאפשר לבצע בבית הקריר. גם ההיפך הוא הנכון – בימי חורף קרים וגשומים, ההורים מחליטים לרוב לא לצאת עם ילדיהם החוצה במזג אוויר וזה, ומעדיפים להפעיל את ילדיהם בין כותלי הבית.

גם באתר שלנו אנו מציעים דפי צביעה לקיץ הרלוונטים לעונה זו עם ציורים לצביעה של שמש, חוף ים ובילוי קייצי, וגם דפי צביעה לחורף עם ציורים לצביעה של גשם, חורף, מטריה ושלוליות. כמובן שאפשר לצבוע כל ציור בכל עונה – גם אם בא לכם דוקא בחורף לצבוע ילדה מבלה בחוף הים 😉

ציורים לצביעה דמויות פופולריות מסרטים, סיפורים וסדרות טלוויזיה

הדמויות שהילדים הכי הכי מתחברים אליהן ולכן גם הכי אוהבים לצבוע אותן, אלו דמויות אנימציה מתוך סרטים, סיפורים וסדרות טלוויזיה המיועדות לילדים כגון: ציורים לצביעה של נסיכות קסומות מעולם האגדות, דורה הילדה המתוקה שיוצאת להרפתקאות עם חבריה, הלו קיטי החתולה הורודה והחביבה, בוב ספוג שיוצא למסעות מרתקים במצולות הים, מיקי מאוס ומיני מאוס העכברים של דיסני שכולם מכירים ואוהבים, ספיידרמן גיבור העל, סופר סטרייקה קבוצת הכדורגל שמתמודדת עם אתגרים ספורטיביים, תותית וחבריה שעשויים ממאכלים מתוקים ועוד ועוד. באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון ציורים לצביעה לילדים של כל הדמויות המוכרות שהם מזדהים איתן והכי אוהבים לצייר ולצבוע.

ציורים לצביעה בובות ודמויות ממותגות

ישנם בובות ומותגים מיוחדים שנוצרו במיוחד לילדים כמו: ניקי הכבשה, הלו קיטי, בראץ, ברבי ועוד שהם לא בהכרח דמויות שהם ראו בסרט או סדרה, אלא פשוט בובה ממותגת שעושה פעילויות מדליקות ויש לה אביזרים שונים וכך כל פעם היא נראית קצת אחרת.

ציורים לצביעה חיות וטבע

כבר מגיל צעיר מאוד, אין כמעט ילד בעולם שלא אוהב חיות! ילדים אוהבים ללכת לגן החיות לראות ולהכיר את החיות השונות בטבע, לבקר בפינות ליטוף וחי ואפילו לגדל בבית חיית מחמד כמו כלבים וחתולים או דגים. לכן אין כמו ציורים לצביעה של חיות שאותם הילדים יכולים לצבוע בבית או לקחת לכל מקום וכך גם לצבוע את החיות האהובות עליהם וגם ללמוד לזהות סוגים נוספים של חיות והצבעים הייחודיים להן.

פרחים הם מתנה של הטבע והם פורחים בכל מקום בטבע שאליו תלכו. ילדים אוהבים פרחים כמו ורדים, שושנים, חרציות, נרקיסים ועוד מיני צמחים. ברגע שילדים רואים פרחים – הם מתלהבים וגם לומדים את כל שמות הפרחים והצבעים שלהם, לכן דפי צביעה וציורים של פרחים הם דרך מהנה ללמד אותם את שמות הפרחים. אפשר להדפיס את דפי הצביעה ואז למסגר ולתלות אותם בחדר הילדים ולהפוך אותו לצבעוני ומקורי – כך גם תהיו בטוחים שהם יזכרו את שמות הפרחים, את החלקים בפרח (גבעול, עלים, אבקן ועוד) ויזהו אותם בקלות.

לסיכום, אפשר ואף רצוי לערבב את כל הנושאים האהובים על ילדכם ופשוט להדפיס כל דף צביעה שרק תרצו מכל נושא שתבחרו וליצור חוברת צביעה לילד. כך תהיו בטוחים שיש לכם מספיק תעסוקה חינוכית ומהנה בכל זמן שתזדקקו.

0/5 (0 Reviews)

עוד כתבות מעניינות:

דפי צביעה דיסני

דפי צביעה דיסני

פוסט זה חוקר את העולם המרתק של דפי צביעה של דיסני, דרך מענגת להפעיל את הדמיון והיצירתיות של ילדים. הפוסט דן ביתרונות החינוכיים שלהם, במגוון

קראו עוד »
דפי צביעה לבנים

דפי צביעה לבנים

דפי צביעה לבנים אולי נראים פשוטים ולא מעניינים במבט ראשון, אבל יש בהם עולם של הזדמנויות ליצירתיות ולמידה. פוסט זה בבלוג חוקר את היתרונות החינוכיים,

קראו עוד »