ציוד נלווה לדפי יצירה

קרדיט: FREEPIK

דפי יצירה וצביעה מעניקים חופש ודרור יצירתי לילדינו הן במסגרת הגנים, הן בבתי הספר והן בבית. כדי לוודא שהילדים יוכלו להתפתח ולפתח מיומנויות שונות, הכרה עם מרקמים שונים וגילוי של חומרים חדשים, חשוב מאד להעשיר את עולמם במגוון רחב של פרטי יצירה שונים. במאמר זה נמליץ לכם על סוגי חומרים שונים שיוכלו להעשיר את היצירות של ילדיכם וגם שלכם.

סול רגיל וסול נוצץ

חומר הסול הוא חומר רך ונעים למגע שקל לשרטט עליו וקל לגזור אותו. הסול מאפשר יצירה של דמויות פשוטות או מורכבות תלוי בגילאים של הילדים. ניתן לערבב צבעים, להדביק אותו בקלות עם דבק פלסטיק וליצור ממנו פריטי קישוט קטנים כמו עלים ופרחים או אפילו תיק צד קטן עשוי סול מקושט בפרטים נוספים.

הסול הנוצץ שובה את העין בשל הנצנוץ שלו, ילדים אוהבים חומרים נוצצים ואוהבים לשלב אותם ביצירותיהם השונות. את הסול ניתן כמובן להדביק גם על דפים אך מומלץ שיהיו אלו דפים מעט עבים כדי שמשקלו של הסול לא יכביד על הדף.

צבעים

כדי לגוון לילדים את חוויית הצביעה מומלץ לרכוש חומרים לשדרוג הצביעה כגון: צבעי גואש, צבעי אקריליק, טושים, צבעי עפרון ועוד. השימוש בחומרים השונים הוא אקוטי עבור הילדים, שכן הוא מאפשר להם להתנסות בחומרים חדשים, מרקמים שונים ולחוות גם גוונים שונים של צבעי היסוד.

דבק גליטר

אחד החומרים המהנים יותר לשדרג איתם דפי יצירה הוא דבק הגליטר, כאמור גם הוא נוצץ ושובה עין ולב, והוא גם קל מאד לשימוש על ידי ילדים. בלחיצה קלה ניתן לקשט את דף היצירה בשלל פסים, נקודות וצורות שונות.

מדבקות

מי לא אוהב מדבקות? מדבקות הן נפלאות! הן מגיעות בגדלים וצורות שונים בשלל צבעים וגם במרקמים שונים. ישנן מדבקות שטוחות, מדבקות נוצצות, מדבקות תפוחות, מדבקות של מספרים ואותיות והיריעה קצרה מלהכיל את שלל המדבקות הקיימות שבעזרתן ניתן להפוך כל דף יצירה משמים ליצירת אומנות של ממש.

פונפונים

הפונפונים הם כדורים רכים אשר מזכירים מעט צמר גפן. הם מגיעים בגדלים שונים ובשלל צבעים, ניתן להדביק אותם בקלות עם דבק פלסטיק על גבי דפים ומשטחי יצירה נוספים. הם מעניקים נפח וממדיות לדף ויוצרים עניין רב גם עבור הילדים וגם ביצירה עצמה.

צמר

מי שחשב שצמר מיועד אך ורק לסריגה – טעה. צמר הוא חומר יצירה נפלא שניתן להכין ממנו פרטי עיטור רבים אך לא רק. אם ברצונכם לתרגל עם הקטנטנים מוטוריקה עדינה, תוכלו לחורר להם חורים על דף היצירה ולתת להם להשחיל את חוט הצמר דרך החורים. לסיום תוכלו לקשור את הצמר ולהוסיף לו חוטים צבעוניים נוספים או להדביק עליו מדבקה נחמדה כדי שלא יפרם ויישאר על גבי הדף לאורך זמן.

0/5 (0 Reviews)

עוד כתבות מעניינות:

דפי צביעה דיסני

דפי צביעה דיסני

פוסט זה חוקר את העולם המרתק של דפי צביעה של דיסני, דרך מענגת להפעיל את הדמיון והיצירתיות של ילדים. הפוסט דן ביתרונות החינוכיים שלהם, במגוון

קראו עוד »
דפי צביעה לבנים

דפי צביעה לבנים

דפי צביעה לבנים אולי נראים פשוטים ולא מעניינים במבט ראשון, אבל יש בהם עולם של הזדמנויות ליצירתיות ולמידה. פוסט זה בבלוג חוקר את היתרונות החינוכיים,

קראו עוד »