דפי צביעה דינוזאורים

מדור חדש באתר הם ציורים יפהפיים של דפי צביעה דינוזאורים שילדים אוהבים. דינוזאורים הם סוג של זוחלים שנכחדו והיו מזן של מטילי ביצים וגופם היה מלא קשקשים. היו דינוזאורים שחיו על היבשה, דינוזאורים מעופפים ודינוזאורים שחיו במיים. לאותם יצורים פרה היסטוריים שחיו על כדור הארץ לפני מליוני שנים, היה מראה חייתי ייחודי ויוצא דופן שמפעיל את הדמיון שעות נוספות…

באתר דפי צביעה להדפסה תוכלו למצוא את מיני הדינוזאורים המוכרים והמעניינים ביותר כגון: דינוזאור רקס הטורף והמרשים בגודלו, דינוזאור טריצרטופס בעל הקרניים ומניפת הצוואר שעוזרת לו להתגונן מפני טורפים אחרים, דינוזאור תינוק שרק בקע מן הביצה, דינוזאור מעופף שידע לטרוף זנים אחרים תוך כדי מעוף ועוד ציורים לצביעה אחרים של דינוזאורים.

רשימת דפי צביעה דינוזאורים

1. דף צביעה דינוזאור רקס – ידוע גם בשם טירנוזאורוס רקס או טי רקס, הוא הדינוזאור הגדול ביותר מבין כולם. רקס הנו טורף אימתני ובפיו 60 שיניים חדות מאוד כדי שיוכל לדקור ולתפוס את טרפו בקלות.

2. דף צביעה דינוזאור טריצרטופס – אחד ממיני הדינוזאור המוכרים ביותר לאדם, יצור שהולך על ארבע בעל גולגולת גדולה, קרניים וצוואר מניפה. מבנה הגוף של הטריצרטופס סייע לו להגן על עצמו מפני טורפים אחרים ולהיות דינוזאור בעל כוח ועוצמה רבה.

3. דף צביעה דינוזאור תינוק – דינוזאור מתוק בעל שיניים קטנות ולא מחודדות שרק בקע מן הביצה ויצא לאוויר העולם עם חיוך.

4. דף צביעה דינוזאור מעופף – בשם סינוקליאופטריקס בגודל של שני מטרים, בעל נוצות ויכולת תעופה. דינוזאור סינוקליאופטריקס נהג לטרוף דינוזאורים מעופפים אחרים שהיו קטנים יותר בגודלם.

5. דף צביעה דינוזאור אאורנוזאורוס – יצור ענק בגודלו בעל דבשת עם קוצים לכל אורך גבו וזנבו.

6. דף צביעה דינוזאור אאופלוצפלוס – דינוזאור ארוך וכבד משקל הדומה מאוד ללטאה ענקית. כל גופו של האאוצפלוצפלוס מכוסה לוחות שיריון דוקרניים וממוגנים והחלק הממוגן ביותר בגופו היה הראש כדי למנוע מטורפים לנגוח בו.

 

בחרו דף צביעה מתוך מגוון דפי צביעה דינוזאורים שיש באתר שלנו,
הדפיסו והתחילו בפעילות כייפית של יצירה עם ציורים לצביעה.

חיפשתם דף צביעה באתר ולא מצאתםעדכנו אותנו ונשתדל להוסיפו לאתר בהקדם.