דפי צביעה אלזה ואנה – לשבור את הקרח (פרוזן)

הנסיכות של דיסני לצביעה

כמעט כל הילדים אוהבים נסיכות. אז מה עם הנסיכות המיוחדות, היפות והמקסימות מכולן אלזה ואנה? שתי הדמויות הפופולריות מתוך הסרט "לשבור את הקרח" או באנגלית: "פרוזן", חיות בממלכה קסומה ומתמודדות עם כוחות הקסם שיש לאלזה – יצירת קרח ושלג. בסרט דמויות רבות נוספות שמשתתפות כגון: קריסטוף מוכר הקרח, אולף איש השלב, הנס הנסיך, פאבי מלך הטרולים ועוד.

הסרט המפורסם של דיסני הוא סיפור על נסיכה אמיצה בשם אנה אשר יוצאת למסע חסר פחד עם קריסטוף איש הקרח וחית המחמד שלו איל הצפון, סוון, למצוא את אחותה אלזה. ממלכת ארנדל נשטפה כולה בחורף תמידי בגלל כוחות הקרח של אלזה. אנה מנסה להציל את אלזה ואת הממלכה.

בכתבה זו נציג את הציורים הכי יפים של דפי צביעה אלזה ואנה שתוכלו למצוא ברשת. בדקנו איזה ציורים אתם הכי אוהבים ואותם אספנו לרשימה אחת ענקית ממנה תוכלו לבחור את דפי הצביעה שאתם הכי אוהבים או אפילו את כולם, להדפיס ולשמור בחינם.

50 ציורים של דפי צביעה אלזה ואנה

באתר momjunction תמצאו 50 דוגמאות של דפי צביעה מדהימים של אלזה ואנה. כל ציור מתאר עלילה של אחת הדמויות מתוך הסרט פרוזן, אותו תוכלו לצייר. ברשימה תמצאו דפי צביעה של כל הדמויות המשתתפות בסרט פרוזן.

ציורים מומלצים

כפי שכבר אמרנו, יש רשימה ענקית של דפי צביעה לשבור את הקרח, אבל הנה כמה מומלצים במיוחד שאתם פשוט חייבים להוריד ולצבוע!

  1. דף צביעה אלזה – אלזה היא מלכת השלג. הנסיכה היפה יוצרת פתיתי שלג בעזרת כוחות הקסם שלה. אלזה היא האחות הבכורה של אנה. היא נסיכה אלגנטית ומאופקת. היא חיננית ומיוחדת ובתוך תוכה היא מתמודדת עם סוד וחיה בפחד.

    לאלזה יש כוח מיוחד ליצור קרח ושלג. אבל הכוח שלה הוא יותר קללה מאשר ברכה. היא חיה בטראומה ופחד רוב חייה. לכן היא בוחרת לבודד את עצמה מכולם, אפילו מאנה אחותה האהובה.

  2. דף צביעה אלזה ואנה – ציור מקסים לצביעה של אלזה ואנה, הנסיכות של ארנדל. למרות שאנה מחפשת בחייה רומנטיקה, מערכת היחסים הכי יקרה לה היא עם אחותה אלזה. כבר מילדות אנה תמיד חיפשה את קרבתה של אלזה.

    בחלוף השנים כאשר בגרו, אלזה ואנה גדלו בנפרד. אנה שבורת הלב הרגישה בודדה ורצתה להתקרב לאחותה, אבל אלזה בודדה את עצמה מאנשים בגלל כוחות הקסם ההרסניים שלה. האחיות לא תמיד הסתדרו ביניהן, הן שונות מאוד באופיין אבל אוהבות מאוד אחת את השניה.
0/5 (0 Reviews)

עוד כתבות מעניינות:

דפי צביעה דיסני

דפי צביעה דיסני

פוסט זה חוקר את העולם המרתק של דפי צביעה של דיסני, דרך מענגת להפעיל את הדמיון והיצירתיות של ילדים. הפוסט דן ביתרונות החינוכיים שלהם, במגוון

קראו עוד »
דפי צביעה לבנים

דפי צביעה לבנים

דפי צביעה לבנים אולי נראים פשוטים ולא מעניינים במבט ראשון, אבל יש בהם עולם של הזדמנויות ליצירתיות ולמידה. פוסט זה בבלוג חוקר את היתרונות החינוכיים,

קראו עוד »