איפה למצוא דפי צביעה איכותיים של נסיכות

דפי צביעה איכותיים של נסיכות

מי שאוהב ציורים של נסיכות יודע שישנם לא מעט אתרים בהם תוכלו למצוא גם דפי צביעה של נסיכות מכל הסוגים והמינים, אבל אם אתם רוצים ציורים לצביעה באיכות מעולה, שהם גם פרוסים בצורה ברורה על דף צביעה וגם קלים להדפסה, אז עברו על ההמלצות איפה למצוא דפי צביעה איכותיים של נסיכות לפי רשימת המקורות הבאה של נסיכות לצביעה האהובות ביותר על ילדים:

איפה למצוא דפי צביעה איכותיים של נסיכות

1. נסיכות לצביעה

דפי צביעה נסיכות – באתר דפי צביעה להדפסה תמצאו דפי צביעה מקוריים ואיכותיים של נסיכות לצביעה יפות וקסומות מעולם האגדות שתוכלו להדפיס בקלות ולצבוע. נסיכת הלבבות, נסיכת הקרח, נסיכה קסומה עם חיות ועוד. לפעמים מתחשק למצוא ציור ייחודי שעוד לא ראיתם בשום מקום אחר ולצלול אל תוך פנטזיות. אם זה מה שחיפשתם, אז כאן תמצאו דפי צביעה להדפסה של נסיכות בדיוק כמו שדמיינתם.

בנוסף תמצאו באתר שלנו דפי צביעה מקוריים ואיכותיים מתוך הסרט לשבור את הקרח (פרוזן) של אלזה הנסיכה וגם אנה הנסיכה, דפי צביעה של הנסיכות הקסומות אלזה ואנה, אולף איש השלג, קריסטוף מוכר הקרח ועוד דפי צביעה מרהיבים של דמויות מתוך הסרט.

 


2. נסיכות ופיות לצביעה

דפי צביעה נסיכות ופיות – באתר יש 25 ציורים לצביעה של נסיכות ופיות מכל הסוגים שילדים הכי אוהבים כמו: הנסיכה והצפרדע, נסיכה פיה, ברבי וחד קרן, נסיכה וטירה, הנסיכה והאפון, נסיכה רוכבת על סוס, נסיכה ונסיך וגם מגוון דפי צביעה נסיכות דיסני אחרות.

 


3. פיות לצביעה

דפי צביעה פיות – מי שאוהב פיות, אותם יצורים קסומים שנראים כמו בן אדם אבל יש להם כנפיים שאיתם הם יכולים לעוף לכל מקום ולהטיל קסמים, יימצא כאן 25 ציורים לצביעה של פיות קסומות ומוכרות מסיפורי האגדות כמו: טינקרבל, פיית הפרחים, פיית בארבי, הפיה הטובה ועוד.

 


4. ברבי לצביעה

דפי צביעה ברבי – אין אחד שלא מכיר את הבובה הדוגמנית המוכרת לכל ילדה וילד שאיתה משחקים בילדות. באתר תוכלו לבחור מבין 25 דפי צביעה ברבי בציורים המסמלים מגוון פעילויות שבארבי מבצעת, מקומות שהיא נמצאת וחברים נוספים שלה. כאשר תצבעו ציורים של בארבי, תוכלו לשקוע את תוך עולם פנטזיה מופלא שבנות אוהבות. דפי צביעה של ברבי היא דרך כייפית בה הילדים יכולים להפגין יצירתיות ולשחק איתה לא רק כ-צעצוע, אלא גם בדרך מקורית של משחקי צביעה.

 


5. לשבור את הקרח לצביעה

דפי צביעה לשבור את הקרח – דפי צביעה נסיכות דיסני הם הציורים הפופולריים ביותר שילדים מחפשים. במקרה הזה תמצאו 77 ציורים מדהימים לצביעה של כל הדמויות מהסרט פרוזן Frozen של דיסני. כאן תמצאו את הנסיכה אלזה במגוון ציורים מקוריים הלקוחים מתוך סצנות בסרט. הדמויות שתוכלו לצבוע הן של אלזה מלכת השלג, אנה אחותה של אלזה, האנס הנסיך הרשע, קריסטוף מוכר הקרח, אולף איש השלג, פאבי מלך הטרולים ועוד דמויות מעניינות שהשתתפו בסרט. תוכלו למצוא עוד 30 ציורים לצביעה של פרוזן הממחישים אירועים נוספים מתוך הסרט.

 


6. בראץ לצביעה

דפי צביעה בראץ – בראץ הוא כינוי ל-4 בובות מיוחדות במראה שלהן בשם: יסמין, סשה, ג'ייד וקלואי. באתר תמצאו 20 דפי צביעה של בראץ במגוון ציורים לצביעה של כל אחת מהדמויות ועוד המון חברים נוספים מהסדרה.

 


7. היפה והחיה לצביעה

דפי צביעה היפה והחיה – ציורים מתוך הסרט הפופולרי של דיסני שסחף ילדים רבים אל תוך סיפור אגדות מופלא. באתר תמצאו 10 דפי צביעה איכותיים ומפורטים של היפה בל והחיה שהופך בסוף הסיפור לנסיך יפה תואר, ועוד דמויות מרכזיות בסרט כמו: לומייר הפמוט, קוגסוורת השעון.

 


8. רפונזל לצביעה

דפי צביעה רפונזל – המכונה גם פעמונית היא סיפור אגדות קלאסי הלקוח מאוסף המעשיות של האחים גרים. רפונזל הנסיכה בסיפור אהבה בו הטוב גובר על הרע. באתר תמצאו 20 ציורים לצביעה של רפונזל עם שיערה הארוך, הנסיך, הוריה של רפונזל ועוד דמויות מעניינות מתוך הסיפור.

 


9. סינדרלה לצביעה

דפי צביעה סינדרלה – סיפור האגדות המוכר בכל בית, סינדרלה (לכלוכית) הילדה שהפכה לנסיכה לאחר שהשתתפה בנשף ורקדה עם נסיך שחיפש אותה לאחר מכן בכל העיר. באתר אתם מוזמנים לבחור מבין 25 ציורים של סינדרלה, הנסיך, האמא והאחיות המרושעות, הדלעת שהפכה לכרכרה, סינדרלה מודדת את הנעל ששכחה בנשף ועוד ציורים לצביעה הלקוחים מתוך סצנות המתארות את הסיפור של סינדרלה.

 


10. שלגייה ושבעת הגמדים לצביעה

דפי צביעה שלגייה ושבעת הגמדים – אגדה קלאסית של דיסני על נסיכה יפהפיה שאמא החורגת ואחיותיה קינאו ביופייה ועל כן שכרו צייד להרוג אותה. הצייד מחליט לא להרוג את שלגייה אלא להשאיר אותה ביער. כך שלגייה מתיידדת עם שבעה גמדים מיוחדים שהפכו לחבריה הטובים. באתר תמצאו 20 דפי צביעה איכותיים של שלגייה, הגמדים, הצייד, הנסיך, המכשפה והמראה מראה שעל הקיר.

 


סיימנו למנות את עשר ההפניות הטובות ביותר איפה למצוא דפי צביעה איכותיים של נסיכות שכל ילד וילדה יירצו לצבוע. תוכלו להדפיס כל דף צביעה בזמנכם הפנוי, בשבתות, בחגים או בחופשות ואפילו להכין חוברת של דפי צביעה עם הנסיכות מהסרטים והסיפורים האהובים עליכם. הורדה והדפסת הציורים היא בחינם, כך שתוכלו להוריד כמה דפי צביעה שרק תרצו ובכל נושא שרק תבחרו לשימושכם האישי.

אז עכשיו שאתם יודעים איפה למצוא דפי צביעה איכותיים של נסיכות, אתם יכולים לגשת למלאכה ולהדפיס בחינם ובקלות כל דף צביעה נסיכות שאהבתם. אנו ממליצים לצבוע את הציורים בטושים איכותיים, דקים ובמגוון צבעים חמים ואפילו להוסיף עוד ציורים משלכם על דף הצביעה שבחרתם.

1/5 (1 Review)

עוד כתבות מעניינות:

דפי צביעה דיסני

דפי צביעה דיסני

פוסט זה חוקר את העולם המרתק של דפי צביעה של דיסני, דרך מענגת להפעיל את הדמיון והיצירתיות של ילדים. הפוסט דן ביתרונות החינוכיים שלהם, במגוון

קראו עוד »
דפי צביעה לבנים

דפי צביעה לבנים

דפי צביעה לבנים אולי נראים פשוטים ולא מעניינים במבט ראשון, אבל יש בהם עולם של הזדמנויות ליצירתיות ולמידה. פוסט זה בבלוג חוקר את היתרונות החינוכיים,

קראו עוד »