אוסף דפי צביעה לפורים – דפי צביעה איכותיים לילדים

חג פורים הוא החג הפופולרי ביותר בקרב ילדים. חג פורים הוא חג שכולו שמחה, שירים וריקודים, חגיגה של אוכל ומסיבות ואכילה של המון משלוחי מנות. לכבוד חג הפורים השנה, יצרנו אוסף דפי צביעה לפורים עם ציורים מדהימים ואיכותיים מאוד של דמויות וחפצים הקשורים לחג. בחג הפורים ילדי הגן ובית הספר מקבלים מספר ימי חופש לחגיגות. אז בין לבין תוכלו להשקיע את הזמן הפנוי שלכם בצביעה בנושא החג.

אוסף דפי צביעה לפורים

לפניכם רשימה של האתרים הכי שווים ברשת וציורים מרהיבים להדפסה במיוחד לילדים. תוכלו לקרוא אילו ציורים יש בכל אתר ולבחור את האתר או האתרים המעניינים ביותר ולהדפיס את הציורים בקלות.

דפי צביעה להדפסה

באתר שלנו תמצאו מגוון של דפי צביעה לפורים המתאימים לילדים. באתר תוכלו לצבוע ילדים עם תחפושות, את אסתר המלכה, מרדכי היהודי, ילד מחופש לפיראט, ילדה עם מסיכה מחזיקה סלסילה ענקית של משלוח מנות, אוזני המן, מגילת אסתר ועוד. כל דף צביעה מוכן להדפסה בקלות ובמהירות באמצעות לחיצה על כפתור. מומלץ מאוד.

ציורים חופשיים לפורים

8 ציורים חמודים לצביעה של גיבורי מגילת אסתר. באתר תוכלו להדפיס ולצבוע את המן הרגע, אסתר המלכה, אחשוורוש, מרדכי היהודי ועוד ציורים לצביעה המתארים את סיפור המגילה.

אוזני המן עם פרצופים מצחיקים

12 דפי צביעה מיוחדים של פרצופי אוזן המן מצחיקים. אוזני המן לצביעה מעוצבים כפרצוף עם רגשות. כל אוזן המן מבצעת פעולה כלשהי, למשל: אוזן המן מסובבת רעשן, אוזן המן אבא מחבקת את אוזן המן בן, אוזן המן עם מסיכה, אוזן המן אוכלת משלוח מנות ועוד אוזני המן מדליקים במיוחד להדפסה בחינם.

דפי צביעה סיפור מגילת אסתר

20 דפי צביעה למתחילים ומתקדמים של אירועים ודמויות מתוך המגילה. באתר תמצאו ציורים של הדמויות הפופולריות בסיפור המגילה, רעשנים, אוזני המן, סצנות לצביעה מתוך הסיפור, ליצנים, משלוחי מנות ועוד מגוון דפי צביעה שילדים יאהבו לצבוע.

מסיכות לפורים

מספר דפי צביעה ייחודיים ויוקרתיים של מסיכות פנים איתן מסתירים את העיניים בחג הפורים, אוזני המן, כתר יפהפייה לצביעה ורעשן מדליק לצביעה. באתר תוכלו להדפיס כל ציור שתרצו בעזרת הקלקה על כפתור.

בונוס: משחק צביעה לפורים

בונוס: משחק צביעה במחשב של פורים. את כל דפי הצביעה שיש לנו באתר תוכלו גם לצבוע במשחק מחשב מקוון עם טבלת הצבעים הענקית שלנו. אז ל-מה אתם מחכים? הכנסו למשחק צביעה לפורים והתחילו לצבוע ילדים מחופשים, גיבורי חג פורים, ליצנים ועוד.

0/5 (0 Reviews)

עוד כתבות מעניינות:

דפי צביעה דיסני

דפי צביעה דיסני

פוסט זה חוקר את העולם המרתק של דפי צביעה של דיסני, דרך מענגת להפעיל את הדמיון והיצירתיות של ילדים. הפוסט דן ביתרונות החינוכיים שלהם, במגוון

קראו עוד »
דפי צביעה לבנים

דפי צביעה לבנים

דפי צביעה לבנים אולי נראים פשוטים ולא מעניינים במבט ראשון, אבל יש בהם עולם של הזדמנויות ליצירתיות ולמידה. פוסט זה בבלוג חוקר את היתרונות החינוכיים,

קראו עוד »