חוברת דפי צביעה מיניונים – 15 דפי צביעה לילדים של המיניונים

חוברת צביעה המיניונים

 


הורידו בחינם חוברת צביעה דיגיטלית של המיניונים המכילה כ- 15 דפי צביעה איכותיים להדפסה של היצורים הכי מגניבים שיוצאים למסע מרתק בעולם. הכנסו בן רגע לתוך עולם מרתק של המיניונים לצביעה.

בחוברת תמצאו דפי צביעה של כל הדמויות הפופולריות מתוך סרט המיניונים: דף צביעה מיניון קווין, דף צביעה מיניון סטיוארט, דף צביעה מיניון בוב, דף צביעה מיניון מיני הבת, דף צביעה מיניון רשע, דף צביעה מיניון דוקטור ועוד ועוד דפי צביעה מיניונים איכותיים לצביעה.

הסיפור של המיניונים

ילדים פשוט אוהבים את המיניונים. אותם יצורים חד תאים צהובים ומדליקים המתגוררים בקרקעית הים המשרתים נבלי על! קיבצנו עבורכם דפי צביעה מיניונים מכל הסוגים ושל כל הדמויות והגיבורים הראשיים כדי שתוכלו לצבוע את המיניון האהוב עליכם ולהדפיס ציורים לצביעה.

המיניונים הם יצורים חד תאיים החיים על קרקעית הים ומטרתם היא להיות משרתים של יצורים רשעים. המיניונים יוצאים למסע הרפתקאות בחיפוש אחר נבל רשע ולאחר שמצאו מרשעת בשם סקרלט אוברקיל, עברו שלושת המיניונים הגיבורים: קווין, סטיוארט ובוב למשימת גניבה בלונדון (מקום מגוריה של סקרלט) והצליחו לגנוב את כתר המלכות של אליזבת המלכה.

המיניונים הם יצורים צהובים המבוססים על סרט קומדיה עלילתי אשר זכה לפופולריות גדולה מאוד בקרב ילדים ברחבי העולם. הגיבורים של הסרט הם קווין, בוב וסטיוארט – שלושה יצורים שיוצאים מאנטרטיקה לצפון אמריקה לחפש נבל, סקרלט אוברקיל נבלת העל שמטרתה היא להשתלט על העולם, הרב אוברקיל הרשע הגאון, בעלתה של סקרלט, אליזבת' השניה – מלכת אנגליה וגרו – ילד חמוד וחכם בצורה יוצאת דופן שהופך בסוף הסרט להיות מפקד המיניונים.


עוד כתבות מעניינות:

דפי צביעה דיסני

דפי צביעה דיסני

פוסט זה חוקר את העולם המרתק של דפי צביעה של דיסני, דרך מענגת להפעיל את הדמיון והיצירתיות של ילדים. הפוסט דן ביתרונות החינוכיים שלהם, במגוון

קראו עוד »
דפי צביעה לבנים

דפי צביעה לבנים

דפי צביעה לבנים אולי נראים פשוטים ולא מעניינים במבט ראשון, אבל יש בהם עולם של הזדמנויות ליצירתיות ולמידה. פוסט זה בבלוג חוקר את היתרונות החינוכיים,

קראו עוד »