חוברת דפי צביעה ווינקס – 18 דפי צביעה לילדים של מועדון ווינקס

חוברת צביעה מועדון ווינקס



הורידו בחינם חוברת צביעה דיגיטלית של מועדון ווינקס. בחוברת תמצאו כ- 18 דפי צביעה איכותיים להדפסה של דמויות הסדרה, הפיות המיוחדות עם כוחות הקסם שמגנות על ממלכתן מפני כוחות הרשע.

בחוברת הצביעה תמצאו ציורים לצביעה של דמויות שונות מתוך העולם הקסום של מועדון ווינX כמו למשל: דף צביעה בלום – פיית אש הדרקון. דף צביעה סטלה – פיית השמש הזורחת. דף צביעה פלורה – פיית הטבע. דף צביעה מוזה – פיית המוזיקה. דף צביעה טקנה – הפייה הטכנולוגית. דף צביעה ליילה – פיית הגלים ועוד המון ציורים לצביעה של פיות נוספות מתוך הסדרה.

הסיפור של מועדון ווינקס

ברוכים הבאים לעמוד דפי צביעה ווינקס של הפיות המופלאות מסדרת מועדון ווינקס (Winx Club) שנלחמות ביצורים מרושעים עם הכוחות המופלאים שלהן. כאן תוכלו למצוא ציורים לצביעה של מוזה – פיית המוזיקה, בלום – פיית אש הדרקון, סטלה – פיית השמש הירח והכוכבים, פלורה – פיית הטבע, טקנה – פיית הטכנולוגיה, ליילה – פיית הגלים, רוקסי – פיית החיות ועוד דפי צביעה של דמויות מסדרת האנימציה של ווינקס.



עוד כתבות מעניינות:

דפי צביעה דיסני

דפי צביעה דיסני

פוסט זה חוקר את העולם המרתק של דפי צביעה של דיסני, דרך מענגת להפעיל את הדמיון והיצירתיות של ילדים. הפוסט דן ביתרונות החינוכיים שלהם, במגוון

קראו עוד »
דפי צביעה לבנים

דפי צביעה לבנים

דפי צביעה לבנים אולי נראים פשוטים ולא מעניינים במבט ראשון, אבל יש בהם עולם של הזדמנויות ליצירתיות ולמידה. פוסט זה בבלוג חוקר את היתרונות החינוכיים,

קראו עוד »